април 19, 2024

Beogradska Nedelja

Најновије вести из Србије на енглеском, најновије вести о Косову на енглеском, вести о српској економији, српске пословне вести, вести о српској политици, балканске регионалне вести у …

Извештај о путовању: Ер Србија, Париз

Извештај о путовању

Летио сам између Париза и Београда 8. новембра Аир Сербиа-ом. Ово је био мој пети лет са Ер Србијом ове године (претходно сам летео Београд-Ниш, Београд-Барселона, Београд-Солун и Београд-Рим). Међутим, ово је било моје прво путовање пословном класом са њима ове године. Прошле године сам написао извештај о свом разочаравајућем искуству са њима у пословању између Истанбула и Београда где не добијате никакве погодности које бисте очекивали од куповине карте у пословној класи као што је лоунге, брза стаза. драго ми је да кажем. Искуство није могло бити другачије и био је један од мојих најбољих летова са Ер Србијом у последње време.

Лет из Париза за Београд требало је да полети у 10.10 часова, тако да сам на аеродром стигао око 8 часова. Постојала су три цхецк-ин шалтера Ер Србије, два економска и један пословни. За столом пословне класе није било никога у реду, па сам се брзо пријавио, предао кофер и речено ми је да могу да користим салон. Већ сам знао да ће кабина бизнис класе бити пуна јер је поменуто да је 8 људи одабрало своја места.

Обезбеђење је било веома брзо и као путник у пословној класи имао сам приступ убрзаном обезбеђењу и траци за проверу пасоша, што је било згодно и цењено. Проверио сам да ли је лет кренуо из Београда на време и на моје задовољство не само да је отишао на време већ је стигао у Париз 20 минута раније.

Салон који користи Ер Србија дели са Етихад ервејзом и осталима, али није много заузет. Тамо су били само путници Етихада. Салон нуди топлу храну и пиће. Нисам баш био гладан па ништа осим кафе. После неког времена путници Ер Србије позвани су да се укрцају. Капија је била близу и открио сам да се већина људи укрцала до мог доласка. Постоји посебна трака за укрцавање у пословну класу и укрцавање у економску класу.

Док сам ишао кроз млазни мост према авиону, два члана кабинске посаде су поздравила путнике. Сва посада је носила маске (исправно), што је интересантно с обзиром да су скоро све авио компаније у Европи напустиле овај концепт. Ни у једном тренутку током лета их нису скинули. Претпостављам да Ер Србија не жели да се њихова посада разболи, а затим и проблеми са особљем, па су то учинили као услов за посаду. Упркос маски, препознао сам једну од два члана посаде са мог претходног лета за Милано пре неколико месеци, иако је радила у економској кабини.

READ  Руси долазе у Србију по вакцине Цовит-19 западне производње

Сео сам на своје изабрано седиште 2Ф и два реда резервисана за пословну класу су се пунила. Препознао сам музичара Горана Брековића како седи у првом реду. Ер Србија има евро концепт пословања, тако да су седишта у економској класи у конфигурацији 3-3, али је средње седиште блокирано. Када сам сео на своје место, екипа ми је представила мени за доручак у пословној класи да направим избор.

Морам признати да је европска авиокомпанија која има избор од три топла оброка на лету од 2 и мало сата прилично необично, али добродошла. Отприлике 10 минута касније, пред крај укрцавања дошао ми је члан посаде да ме пита шта сам изабрао и шта бих волео да попијем уз оброк. Наручио сам питу за пицу. Посада је питала када ће ми бити сервирана храна и прослеђивала новинама.

Оба члана тима су вредно радила у послу. Трчали су около покушавајући да прихвате људски пртљаг из економије пре него што су се врата затворила. Будући да су сви имали мини кофере и да је авион био спакован, имали су проблема да све торбе ставе у горње канте, али су се на крају снашли.

Врата су затворена око 10.00 часова (време сам забележио за потребе овог извештаја). Вратили смо се у 10.08. Били смо у сендвичу између Етихада Б777 и Емиратеса А380. Док смо таксирали према писти, били смо четврти у реду за полазак – испред нас су била два Аир Франце лета (један за Атину, а други за Милано), као и Емиратес А380 за Дубаи, са истим временом поласка. Као и ми у 10.10. Коначно у 10.30 дошао је ред да кренемо. Дакле, иако су врата била затворена 10 минута пре поласка, могли смо да полетимо само 10 минута пре планираног времена поласка.

Убрзо након поласка, посада је свима послужила храну и пиће по избору. Мој је имао одличан укус. Занимљиво је видети лого Ер Србије угравиран на прибору за јело. Екипа је брзо очистила тањире и питала да ли неко жели чај или кафу.

Тоалет је био чист, али га је користила само једна особа. Доступни су били сапун, антибактеријски гел и влажне марамице.

Остатак лета који сам зацртао кроз Елевате Инфлигхт Магазине је на насловној страни представљао Малту као нову дестинацију лета. Часопис има добар садржај и углавном се чита као часопис за путовања са садржајима о разним дестинацијама, али има и неке занимљиве чланке о томе шта се дешава широм света током месеца. Има неколико интервјуа и прилога са познатим личностима из различитих делова Србије. Постоји и рубрика вести о Ер Србији.

У Београд смо слетели у 12.30 на време. Иако смо летели са севера, скренули смо и слетели са југа, што је значило да су сви са десне стране авиона имали прелеп поглед, прво на центар Београда, а затим и на новобеоградске комунистичке блокове. Град је био веома зелен почетком новембра, али док пишем овај извештај крајем месеца, још увек је ту.

Паркирали смо на капији Ц10. Био сам један од првих људи који је изашао из авиона и срећом пасошка контрола је била празна јер у то време није било другог лета. Како је било отворено 5 сепареа, одмах сам прошао поред њега и спремио се да дуго чекам пртљаг. На моје велико изненађење, пртљаг је већ био на појасу и видео сам своју торбу како лебди. Кажем да је било изненађење јер ми је требало не више од 5-10 минута од отварања врата авиона да стигнем до појаса за пртљаг. Био сам другим летом за Београд и исто се десило. Можда су побољшали брзину испоруке пртљага или тако нешто.

Све у свему, био је то пријатан лет. Добро је видети објекте као што су приступ салону и брзи повратак у предграђима после пандемије. Услуга је била добра. Верујем да је Ер Србија једина авио-компанија која нуди тако широк избор хране на релативно кратком лету.

READ  Новак Ђоковић је сада познат по одбијању вакцине – али у својој Србији он је национални идол, а не антиваксер

Поделите своје искуство путовања тако што ћете послати извештај о путовању на екиу@екиуавиатион.цом