април 23, 2024

Beogradska Nedelja

Најновије вести из Србије на енглеском, најновије вести о Косову на енглеском, вести о српској економији, српске пословне вести, вести о српској политици, балканске регионалне вести у …

Рецензија Све свуда Све на једном: шармантна, пространа и потпуно смешна

Можда најчуднија ствар у вези са њим Све свуда одједномфилм у којем истакнута тачка радње укључује похвале за то 2001: лет у свемир Да објасним алтернативну чињеницу где су људи развили кобасицу за прсте, да ли је то понекад не Осећам се ово чудно. У режији Данијела Квана и Данијела Шајнерта, филм је смештен на раскрсници френетичног музичког видео маратона, комедије борилачких вештина и надреалне фантастичне драме. Али је засновано на озбиљној породичној драми која је уздигла низ сјајних представа, посебно централне звезде Мишел Јео.

Много тога се дешава Све је свуда, али основна суштина је јасна. Евелин Ванг (Јох) је пропала власница веша и неуредан, незадовољан живот. Муж ветеран Вејмонд (Ке Хуј Кван) изгледа да јој је уручио папире за развод, очево (Џејмс Хонг) стално захтевно здравље пада, а њена ћерка Џој (Стефани Хсу) је фрустрирана што је Евелинин извод одбијен. Немилосрдна агентица пореске управе по имену Деирдре Беаубеирдра (Јамие Лее Цуртис) је врши ревизију, међу безброј других мутних одлука, наводећи караоке машину као трошак пореза.

Затим, док Евелин чини последњи покушај да спасе свој рад, Вејмондово тело изненада запоседне пандан из скоро бесконачне алтернативне стварности. Реци јој да је она једина особа која може спасити мултиверзум од опасности да уништи стварност. И даље мора да плати порез.

Као што алт-Ваимонд признаје, суптилна механика мултиверзума је сложена и нема увек смисла. Скакачи на стихове могу да користе слушалице да ротирају тела својих алтернативних ја, и могу да надмудре своје колеге у другим световима изводећи окретне покрете који постављају њихове животе на различите путеве. (Из необјашњивих разлога, већина ових задатака је болна или застрашујућа, као што је вађење резова из папира или једење теста.) Процес отвара благу психолошку везу између вршњака и за скакаче који гурају себе предалеко, упијајући ово бескрајно низ могућности може довести до разорне егзистенцијалне кризе.

Поставка пружа Квану и Шајнерту прилику да се закаче између низа мини прича и заиста запањујућег броја шарених промена костима, и оправдава низ бизарних борилачких секвенци које се првенствено одвијају на логици снова. Све је свуда Сцене борбе су забавније, креативније и боље снимљене од оних у многим дугометражним акционим филмовима, укључујући… Биоскопске погодности такође Очигледно зависи од. (Забавније је од било чега у Марвеловим филмовима које су снимила браћа Русо, који су овде радили као продуценти.)

READ  Варнер Брос. Пицтурес На ЦинемаЦон 2024: Све најављено и откривено

Иеохова главна особа је потпуно дезоријентисана жена која одједном може да изведе невероватне акробатске подвиге које су углађене глупавом физичком комедијом, док њени остали ликови показују своју лежерну харизму. Кван се неприметно креће између примарног ја несрећног универзума и претерано компетентног алтер ега, при чему и тон и говор тела варирају у делићима секунде. Чак и Кертис, представљен као зли бирократа, добија опасну улогу у једном од њених бројних ликова.

Све је свуда Пун је замршених веза и Чеховљевих пушака који се више држе заједно на естетском него наративном нивоу. Непрестано се понавља да би створио вињете које обухватају мултиверзум од малих детаља раније у филму, укључујући шале које се крећу од благих до донекле нетакнутих. (Ово је време да поменемо да су Кван и Шајнерт такође режирали швајцарацфилм у којем је глумио Даниел Радцлиффе као натечени леш.) Неки од ових флешбекова звуче чудно, а на основу сесије питања и одговора након премијере СКССВ-а, ово после Најмање једна подпарцела је остављена на поду просторије за сечење. Али они помажу у продаји хумора филма преусмјеравањем кинематографских знакова и гегова – шта ако ставите, као, све На пунђи, мушкарац – у мирним сценама приказаним са визуелним штихом.

Драмски елементи се и даље не спајају увек. Све је свуда Научно-фантастичне секвенце могу бити написане као да обележавају време између апсурда, наглашено објашњавајућим дијалогом који се не уклапа у убедљивије природне размене на другим местима. Сценарио је пун монолога о животу и човечанству који добро изгледају у самоћи, али су нагло замењени као костими филма, наглашавајући мотиве лика који нису били добро утврђени пре тог тренутка.

Међутим, веза између Евелин, Јои, Ваимонда и (неочекивано) Деирдре се развија у нешто слатко што остаје. Само Осећао се далеко од ферментације. Све је свуда Појединачни ликови су углавном архетипови, иако се прототипови не виде често у мејнстрим филмовима научне фантастике. Али филм их третира као комплементарна лица једне сложене особе, а не као мноштво одвојених ентитета. Нема јефтине двосмислености око тога да ли се било који од догађаја у филму одвија – мултиверзум свакако постоји и садржи људе чији су прсти дефинитивно виршле – али његов скуп светова има дашак фантазије који истиче аспекте сржи ликова, чинећи га више од само трикова или трикова.Чудно само по себи.

Све свуда одједном Стефани Хсу

Ово може бити мање последица сценарија него глумачке екипе, која доноси доследност у глупије сценарије. Кван даје Вејмонду флексибилну рањивост која се појављује чак и када вуче Евелин по мултиверзуму. Док Хсу добија мање времена пред екраном као њен оригинални лик из универзума, она балансира као жестоки и безнадежно изгубљени нихилиста као један од Џоијевих алтер ега. Деирдре је правно зла, али – као и многи кретени у стварном свету – способна за љубазност и наклоност.

У филму који евоцира безброј претходних филмова о незадовољним губитницима који откривају да су у тајности хероји, Иеох нуди дирљив и привлачан поглед на метафору. Њен протагонист је разочаран животом, али је и даље зрео, радни човек окружен људима са недостацима, али у крајњој форми. Евелинино понирање у мултиверзум предвиђа начин на који се креће у својој вишегенерацијској и вишејезичној породици, њен брзи дијалог између мандаринског, кантонског и енглеског. један од Све је свуда У току је шале да је протагониста буквално најмање талентована верзија ње саме, али се чини да јаз између Евелининих личности никада није контрадикторан – можете веровати да неке одлуке раздвајају опседнутог власника вешераја и главног кувара или оперског певача.

За све чудне ствари на које сте били бачени све свуда, Вероватно најризичнији потез Кауена и Шајнерта био је одабир отприлике 140-минутног трајања комедије која се вртела око намерних потеза боја, потенцијално поларизованог стила хумора и исцрпљујућег темпа. Све је свуда То је огромна замршена филмска кугла, и ако вам не успе, тај осећај ће трајати веома, веома дуго. ако њега Урадите Акција, иако је то можда један од најсмешнијих филмова које сте гледали ове године.

Све свуда одједном Први пут у биоскопима 25. марта