април 19, 2024

Beogradska Nedelja

Најновије вести из Србије на енглеском, најновије вести о Косову на енглеском, вести о српској економији, српске пословне вести, вести о српској политици, балканске регионалне вести у …

Фалл Гуис (Свитцх еСхоп) ​​рецензија

Фалл Гуис (Свитцх еСхоп) ​​рецензија

Снимљено на Нинтендо Свитцх (преносиви/није укључено)

пада људи Било је то изненађење још 2020. године. Тадашњи независни програмер Медиатониц преузео је жанр краљевске битке у којем су глумили они смешни мали ликови од желеа, који су захватили свет током врхунца пандемије ЦОВИД-а. После скоро две године чекања и поклапања са бесплатним издањем, Фалл Гуис коначно Доспео је на Нинтендо земљу са моћном, иако мањкавом, трансформацијом.

За оне од вас који нису информисани, Фалл Гуис је понуда Баттле Роиале од 60 зрна. Уместо уобичајене борбе против краљевске борбе, бацања непријатеља у крваво тесто – или слања смећа Тетрис 99 Фалл Гуис је платформска игра у којој се такмичите у неколико различитих рунди мини-игара да бисте били крунисани на крају емисије. Замислите то као еквивалент видео игрици Замак Такеши (из које су неке рунде снимљене директно у Фалл Гуис), емисија коју би сваки Американац могао знати по инфериорној верзији без Крега Чарлса, МКСЦ.

Процес склапања сусрета у тиму Фалл Гуис подељен је на емисије; Имате „Главну емисију“ у којој се ви и 59 других врста пасуља такмичите соло за неухватљиву круну, која се такође ротира. Такође имате могућност да се такмичите као део тима од две или четири особе за освајање комада (од којих 60 чини комплетну круну). Постоји и избор ротирајућих типова емисија које се крећу од једноставних као што су тимови са три играча до специјализованих емисија као што је Јумп Ароунд, што вам даје два узастопна круга „Јумп Цлуб“ (прати променљивим завршетком „Јумп Сховдовн“) .

Фалл Гуис рецензија - снимак екрана 2 од 3
Снимљено на Нинтендо Свитцх (инсталирано)

Кола игре су подељена у различите категорије. Већина су трке, где морате да управљате својим Беан-ом кроз издајничке стазе са само највећим процентом играча који испуњавају услове за следећу рунду. Затим постоји Опстанак, где – као што име сугерише – морате да преживите што је дуже могуће, било док тајмер не истекне или док се одређени број играча не елиминише. Хант се фокусира на циљеве као што су поседовање репа када тајмер истекне или провођење одређеног времена у одређеној области и логика, која се састоји од две игре памћења засноване на воћу. Ове категорије заокружују тим и финале, које су варијанте других категорија које се фокусирају на тимски рад или да буду последња позиција.

READ  Укључите ажурирање одмах (верзија 14.1.2), белешке о закрпама

Дакле, шта је ново у верзији Свитцх? Осим очигледног додавања стилова за ручни и усидрен, не толико. Свих шест сезона садржаја је укључено одмах, као и потпуно нова седма сезона под називом ‘Сезона 1’, при чему свака сезона има специфичну тему као што су џунгла, будућност или средњовек. Пошто се верзија Свитцх поклапа са бесплатним лансирањем, нове функције су укључене у игру као што је премиум Баттле Пасс.

Фалл Гуис ради при 720п/30фпс у преносивом режиму и 1080п/30фпс у усидреном режиму, на њега не утиче прелазак на Свитцх. Иако нисмо видели никакав приметан пад оквира током нашег времена када смо га користили, менији и екрани на крају рунде изгледају мало спорије него обично (иако се ово може добро приписати проблемима са сервером, није га било када смо су проверавали друге верзије игре). Међутим, велика зачкољица је у томе што се чини да сваки други играч у мечу рендерује упола мању брзину кадрова иу преносивом и на базном режиму. Иако ово нема никаквог утицаја на игривост, изгледа невероватно испрекидано и делује као бол у палцем у глатком преласку на Свитцх.

Фалл Гуис рецензија - снимак екрана 3 од 3

Верзија за Свитцх укључује унакрсну игру и унакрсну прогресију помоћу налога Епиц Гамес, што значи да ће се сав ваш напредак, емоције и костими (да, чак и Плаистатион ликови) пренети на Свитцх. Ако сте раније поседовали копију игре на Плаистатион-у или ПЦ-у, такође ћете добити Легаци Пацк, који укључује ексклузивну одећу, натписне плочице и бесплатан приступ премиум борбеној пропусници за сезону 1. Међутим, вреди напоменути да не постоји гаранција да ће власници Свитцх-а моћи да приступе старом садржају као што су Сониц костими и Доом кросовери – осим ако, наравно, поново не прођу кроз радњу.

READ  Скуаре Еник детаљно описује актуелна питања и будућност новог Свитцх Рацер Цхоцобо ГП-а

Међутим, због увођења Премиум Баттле Пасс-а и „Схов-Буцкс“ премијум валуте заједно са њим, Медиатониц је направио неке промене у претходној валути у игри. Похвале – главна валута игре – неће се додељивати после сваке игре и сада се могу зарадити само кроз изазове, само потрошити на предмете уобичајене реткости. Поред тога, круне – које су раније зарађене победом на надметању и које су могле бити потрошене на специјалну одећу – више се не могу потрошити, јер је њихова једина употреба сада систем рангирања круна. Све круне преостале на вашем налогу биће замењене за Кудос. За ветеране игре, ово је веома разочаравајуће с обзиром на то да су тијаре некада изгледале као огроман бонус који вам омогућава да добијете најбоље костиме.

закључак

Фалл Гуис-ов бренд хаотичне забаве остао је сјајан свих ових наредних година, а бесплатна верзија Свитцх није ништа другачија, под претпоставком да можете да игноришете несталан број кадрова својих противника. Иако постоје неки разочаравајући елементи повезани са унакрсним напредовањем, они на крају неће бити важни ако вам је ово први пут да улазите у Блуундердоме. Осим неких тренутака кашњења и необавезивања брзине кадрова, верзија Свитцх нуди солидну игру ако тражите неке интензивне битке од 60 зрна, а баријера за улазак никада није била нижа.