март 29, 2024

Beogradska Nedelja

Најновије вести из Србије на енглеском, најновије вести о Косову на енглеском, вести о српској економији, српске пословне вести, вести о српској политици, балканске регионалне вести у …

Извештај о путовању: Ер Србија, Београд

На аеродром сам стигао у 05.40, два сата пре поласка, а као што се и очекивало у ово време, било је заузето у делу за чекирање Ер Србије. С друге стране, безбедност је била лака упркос великом броју људи. Не узимање течности и лаптопа заиста убрзава процес. Речено је да је био ред на пасошкој контроли.

Приметио сам да Ер Србија има неке инспиративне цитате о путовањима око терминала. Одређена капија аутобуске капије за мој лет је Ц10Д. У 07.10 појавио се аутобус да нас одвезе на наш лет.

Унапред сам одабрао своје седиште да буде у последњем реду, али променом лета сам седео у последњем другом реду. У поређењу са старим АТР 72-200/500 Ер Србије, приметио сам разлику чим сам се укрцао у авион. Кабина је била у одличном стању, седишта су била удобна, било је довољно простора за ноге и значајна количина складишног простора у ормарићима изнад главе.

Док су се вршиле припреме за полазак, чуо сам да је посада рекла да је на броду било 46 путника након бројања. Овај лет је други дан за Беч. Пре тога је био лет Аустриан Аирлинеса у 7 ујутро, док би још један лет Аустриан и Ер Србије за Беч био за укупно четири дана.

READ  Руски министар спољних послова је ценио фудбалску утакмицу са репрезентацијом Србије и упознао противника

Мора да ми је то било прво са Ер Србијом, каснили смо 10 минута пре планираног времена поласка и полетели 5 минута пре рока. Након поласка, обезбеђена је уобичајена бесплатна услуга колачића и воде, а затим и повећана услуга на броду.

Као што сам поменуо, остатак лета је прошао без догађаја. Међутим, вреди напоменути колико је тих АТР72-600 у поређењу са својим претходницима.

Слетели смо у веома магловит и кишовит Беч 15 минута пре рока и аутобусом кренули од авиона до зграде терминала.

Заиста сам уживао у новом АТР72-600 у флоти Ер Србије и надам се да ће ускоро повући преостале старе АТР.

Поделите своје искуство путовања тако што ћете послати извештај о путовању на екиу@екиуавиатион.цом