април 24, 2024

Beogradska Nedelja

Најновије вести из Србије на енглеском, најновије вести о Косову на енглеском, вести о српској економији, српске пословне вести, вести о српској политици, балканске регионалне вести у …

Извештај о путовању: Ер Србија, Београд – Хановер

Извештај о путовању

Аутор Мирослав Ал. Мешановић

Купио сам карту преко веб сајта Аир Сербиа-е 3. јуна скоро 2 месеца пре лета у економској лакој тарифи. Цена је 13.300 динара (цца 112 ЕУР). Као и обично, веб локацију је било лако купити и добро је функционисала. Мали попуст је такође примењен захваљујући регистрованом налогу на сајту. Пошто онлајн чекирање поново функционише, нема потребе да купујем услугу приоритетног чекирања јер не желим да носим пртљаг за чекирање да бих избегао било какве проблеме. Међутим, вреди напоменути да ова услуга кошта одвојено од услуга пакета 2+1.

ЈУ270 Хановер /26. август/

Чим се отворила прилика за чекирање, извршио сам онлајн чекирање и одштампао своју карту за укрцавање код куће. Читајући ред број 1 на мојој пропусници за укрцај, некако се осећам посебно.

На дан поласка стигао сам на аеродром 2 сата пре полетања. Отишао сам у брзу шетњу кроз Терминал 2 да видим ситуацију. Иако чврсти екрани упућују путнике који путују за Хановер да се чекирају на острву 2 за пријаву, земаљски агент упућује све на препуно острво 3. Чек- је пуштен у рад на машинама купљеним пре неког времена, па сам их проверио и одштампао стандардну карту за укрцавање за минут, а затим сам отишао горе не тако дугом линијом безбедносне контроле. Када сам пришао особи задуженој за проверу бординг карте, рекао ми је да сам у погрешном реду јер гости Етихада морају да користе траку са приоритетом! Имајте на уму да је моја база чланства (веома ниска), али то није видљиво на мојој пропусници за укрцавање. Радила су само 2 рендгенска снимка, што је додало додатно време за јасно обезбеђење, али сам имао среће што сам био „гост“. У 04:55 прошетао сам од Теслиног трга до Ц-Пиер-а да проверим капију Ц4 и било је људи који су стајали у реду на свакој тезги за кафу/пиће која је била отворена. Аха! Враћајући се у Аир Сербиа премиум салон, први пут сам морао да чекам испред јер се много људи већ појавило у 5 сати. Услуга је добра (иако сам први пут отишао у бар и морао сам да донесем кафу на сто након што сам је направио). Нова бифе услуга/понуда би била пожељна, али ок. Отишао сам до капије Ц4 око 40 минута пре времена поласка.

Укрцавање је почело у 06:28 и био је зонски укрцај. Моје седиште је било 2А и био сам у зони 2. У 06:34 коначно је дошло време да се укрцам и у 06:42 кабинско особље је објавило да је укрцавање завршено. Наслони за главу на седиштима сада имају посебан дизајн поводом годишњице. Пре повратка, капетан је обавестио кабину са основним информацијама о лету, рекавши да ће нам требати 1 сат и 40 минута да стигнемо до одредишта по лепом времену. Ербас А319 ИУ-АПЕ имао је 130 путника, 3 у пословној, а остали у економској класи. Коначно смо кренули у 06:57 и почели да таксирамо у 07:00. Лагани полазак са писте 12 одвео нас је на запад уз реку Саву са прелепим погледом на Обреновац и Шабак (укључујући скоро завршен мост на аутопуту Рума-Шабак). На свом путу авион је прелетео Крос. Угоститељство у економској класи на овом лету у трајању од 90 минута било је изненађујуће – уместо сигнатуре пакета чипса „Чачански“, две појединачно упаковане „ноблице“ и нешто већа флаша воде него раније (0,25Л уместо 0,33Л) служио. ) након обавештења посаде о слетању у 08:22, авион је безбедно слетео на аеродром Хановер Лангенхаген у 08:51 (планирани долазак: 08:45). Пошто сам био у реду 2, успео је да прође контролу немачких пасоша нешто после 09:05. Треба напоменути да су тог јутра била 2 службеника немачке савезне полиције (професионални и пријатни без икакве муке) на дужности за држављане нечланица ЕУ.

Доња Саксонија, са главним градом Хановером, нуди многа места за посету. Поред врта Херренхаусер Краљевске куће Хановера, главни град нуди два фасцинантна музеја, култну градску већницу и одличан зоолошки врт. Али прави драгуљи су у провинцији – стари градови попут Хилдесхајма са 2 места светске баштине Унеска и изузетним египатским музејом или Хамелн са очуваним старим градом (куће из 15. века) где се прича о ловцу пацова заиста догодила.

ЈУ275 Београд /29. август/

READ  Ер Србија је имала најпрометнији јануар од поновног покретања

Отишао сам на аукцију за надоградњу за 7.800 РСД (65 ЕУР) да се вратим и прве вечери у Хановеру добио сам мејл са потврдом. Моје додељено седиште је било 1А. Пошто Ер Србија не нуди онлајн чекирање из Хановера, потребно је отићи на аеродром да би се обавиле све формалности.

Долазак до једног од највећих аеродрома у Немачкој јавним превозом не би требало да буде проблем, међутим, Деутсцхе Бахн је успео! Приградски воз (СБахн) на линији С5 стигао је касно са терминала, а најављено је да ће воз ускоро пропустити централну станицу и аеродром у Хановеру. Дакле, савет за све – до Лангенхагена (града у коме се налази аеродром) користите линију У1 и пређите на аутобус 470 до аеродрома.

Коначно, у 19:40 (1 сат и 15 минута пре планираног поласка) стигао сам на Терминал Ц, где су била 3 ​​шалтера за чекирање од којих је један био намењен путницима бизнис класе за лет Ер Србије. Међутим, пошто није било путника који су чекали да се пријаве, само је један шалтер био запослен, а ја сам био готов за минут. Чудно, агент ми је дао ознаке економске класе за оба ручна пртљага. И пре него што сам кренуо на аеродром, било је јасно да ће ИУ-АПН за Хановер бити одложен због кашњења лета за/из Атине. Лет је кренуо из Београда у 19:35 уместо у 18:10. У овом тренутку било је само 2 међународна поласка из Хановера, Ер Србије за Београд и СунЕкпресса за Кајзери. Само један безбедносни пункт је радио, а агенти су били веома спори. Непотребно је рећи да не постоји брза трака за путнике у пословној класи. На крају је само један централни полицајац био стациониран да провери пасоше. Аеродром није ни велики ни мали, а дању може бити живо и занимљиво. Међутим, увече су скоро све продавнице затворене и имају отворен кафе бар и мали дути фрее. Чак се и аеродромски салони затварају у 19:00.

Коначно, у 21:19 мој голуб се зауставио на капији Ц16. Са петнаестак минута закашњења, људи су кренули ка штанду испред капије, а неки од њих коментарисали су зашто се уопште носи жена у инвалидским колицима. Коначно, у 21:47 сви путници су позвани да се укрцају у авион. Нема зонског укрцавања Нема приоритета.

Ушао сам у авион непримећен од стране посаде и морао сам да ставим свој пртљаг у горњи одељак. Неколико минута касније, један од чланова кабинског особља обавестио је старијег – о, један од путника пословне класе је стигао! Владимир ми је пришао, практично закорачио у мој лични простор (ја сам Србин и лични простор обично није проблем) и представио себе и свог старијег колегу: „Добро вече госинепи. Добро вече господине“. Након што је добио одговор на српскохрватском од мене, наставио је: „Ја сам Владимир и вечерас ћу вам бити на располагању на лету, заједно са колегом Александром. Ево јеловника, само мало пре него што наручите, хоћете ли? Као неке новине?“ Неколико минута касније, Владимир је био спреман да преузме моју поруџбину и прешао је корак по корак од аперитива до избора кафе.

Укрцавање завршено у 21:56 – укупно 65 путника, 2 у пословном и 63 у економском. Лет је померен за 22:05 и коначно смо кренули за Београд у 22:20. Демонстрацију безбедности прекинуо је капетан дајући основне информације о авиону.

READ  ЕуроБаскет ГотД - Србија против Финске

Када сте закопчали појас, посада је започела услугу у економској класи, која је била веома брза. У то време Владимир је донео моју ракију од шљива и минералну воду. Два детаља вредна помена – ИУ-АПН нема завесу иза реда пословне класе, а Ер Србија сада нуди воду за вишекратну употребу, додуше у брендираним пластичним чашама. После десет минута, Александар је питао да ли је моја храна спремна за сервирање. Њоки са ћуфтама у парадајз сосу су лепо загрејани, а вино савршено охлађено. Обезбеђен метални прибор за јело. Владимир је поново дошао врло пажљиво да провери да ли је све у реду и да ли ми још нешто треба. Понуда Елевате Дели&Бар-а била је ограничена јер је екипа продала све своје сендвиче на путу за Хановер. Путници су морали да задовоље глад сланим грицкалицама попут чипса или кикирикија.

Тоалет пословне класе је био чист, али без посебних погодности (некада сам бар имао крему за руке).

Остатак лета протекао је без догађаја и авион је слетео у 23:53. Након што је чекао око 5 минута да Фли Дубаи ослободи рулну стазу, ИУ-АПН се зауставио на излазу Ц4 где су путници који су кренули за Ларнаку чекали да се укрцају. На путу до пасошке контроле, открио сам да ЈУ886 за Ларнаку касни 50 минута. Има неких мањих радова на нивоу долазака и два транзитна пулта су занемарена.

Све у свему, још једно пријатно повратно путовање са Ер Србијом. На основу њихових активности током лета, очекивао сам кашњења, али је на крају било ОК у поређењу са остатком Европе. Кабинско особље је било љупко и пажљиво, иако дефинитивно има простора за побољшање.

READ  Васиље Мићић неће играти за Србију у њиховом кључном предстојећем мечу против Турске

Поделите своје искуство путовања тако што ћете послати извештај о путовању на екиу@екиуавиатион.цом