април 26, 2024

Beogradska Nedelja

Најновије вести из Србије на енглеском, најновије вести о Косову на енглеском, вести о српској економији, српске пословне вести, вести о српској политици, балканске регионалне вести у …

Реј Романо и Лори Меткалф у рецензији "Негде у Квинсу" - Тхе Холливоод Репортер

Реј Романо и Лори Меткалф у рецензији „Негде у Квинсу“ – Тхе Холливоод Репортер

Версајска палата – а не историјска резиденција у близини Париза – једно је од тих места. Као што знате, заслепљујућа сала за изнајмљивање за прославу венчања, афирмације и било какве обреде који захтевају вечеру и ДЈ-а. За италијанско-америчке Њујорчане у Негде у КвинсуТо није само место, већ и начин живота, било да је то неопходна заједничка основа или духовна шала. Као што наслов филма сугерише, филм има генеричке жанрове, али паметно писање, неспутана режија и сјајна глумачка екипа дају емоционалне – али не и течне – неуредне детаље комедије и драме и наративно трење да га уздигну изнад тога. .

Радећи по сценарију који је написао са Марком Стегманом, Раи Романо Истичући свој први филм, он се не бави штампањем материјала у кинематографском стилу великих кутија, већ хватањем његове суштине, издвајањем одличних перформанси од искусних професионалаца и новајлија. Он игра Леа Русоа, финог момка поред пића. Оженио се својом средњошколском љубавницом (Лаурие Метцалфе) дуги низ година и читаво своје пунолетство провео је радећи за грађевинску компанију у власништву његовог мушког оца (Тони Ле Бианцо). Његов син (Јацоб Вард) ускоро ће завршити средњу школу и ући у породични бизнис. Када смо први пут видели Леа, био је са проширеним кланом у Версајској палати, где су га оклеветали сниматељи венчања, као и скоро сви за његовим столом.

Негде у Квинсу

Суштина

Пуцај и забиј.

место: Трибеца Филм Фестивал (прича под рефлекторима)

пљунути: Реј Романо, Лори Меткалф, Тони Ло Бјанко, Себастијан Манискалко, Џенифер Еспозито, Џејкоб Ворд, Сејди Стенли, Деирдре Фрил, Џон Манфрелоти

READ  Џенифер Лоренс сазнаје да је креатор Јелоустона Тејлор Шеридан био њен тренер за глуму - рок

Директор: Раи Романо

Књига сценарија: Реј Романо и Марк Стегман

1 сат 46 минута

Док ради у Руссо Цонструцтион, Френк (Себастијан Манискалко), арогантни роб Лео са својим братом, губи тежину као предрадник, док Бети (Џон Манфрелоти) зна његовог симпатичног пријатеља и сарадника како да смањи стрес. Лео не може да комуницира са својим оцем и погрешно верује да су линије комуникације широм отворене са његовим 18-годишњим сином Метјуом, званим Стикс, звездом кошаркашког тима његове школе. Радује се што ће Стикса, који је наследио Леово разочарење, видети у херојској позицији на терену. „Тамо је другачије“, уверава Лео оца, који слуша, али не схвата.

Када се укаже прилика за кошаркашку стипендију Филаделфије, Лео је узбуђенији од свог сина, а свакако више од своје жене, Анђеле, тврдоглаве колачиће која је склона да буде љута и сумњичава, као и практична и мудра, која се још увек бори са неистраженим страхови након неколико Само година након операције и хемотерапије за рак дојке. Лео и Анђела су запрепашћени када сазнају да Стикс има девојку, али док је Лео помало фасциниран Данијелом (Сади Стенли), скептична Анђела је одмах не воли.

Хемија између Варда и Стенлија је слатка и моћна, стварајући убедљиве искре између Стиксове импресивне неспретности и Данијелиног искуства. Смела и причљива, она оставља утисак на ужурбаном столу уобичајене недељне поподневне руске вечере, док мама Русо (Џон Гејбл) позива „Мангиа Тотти!“ И љубавне увреде лете брзо и жестоко, посебно између Френка и сестре Розе (Деирдре Фриел, физички), неожењен је и још увек живи са људима.

READ  Гласине о лажном забављању Петеа Давидсона срушиле су интернет

У исто време док његов син доживљава болове прве љубави, Лео се осећа виђеним на начин који није видео годинама, захваљујући кокетној пажњи удовице клијентице, Памеле (Џенифер Еспозито, Питцх Перфецт). Како прича напредује, помера се ка начину на који родитељи могу да пројектују сопствене наде и снове на своју децу, што кулминира триком који Лео води на невероватан и запањујући начин који је предодређен да експлодира у његовом лицу.

Од првог тренутка до последњег, сценарио Романа и Стегмана, који су заједно радили на серији ТНТ Мушкарци одређеног узрастаприказује начин на који људи причају, од „незабринутости“ до мудра хумора, од начина на који Данијела брзо истиче да није из „премиум дела“ вртова Форест Хиллс до Леове исцрпљујуће навике да цитира из стеновитим.

У овој причи о причама средњих година и буђењу адолесцената, има доста себичних тренутака обучених као утеха. Скоро сви греше, скоро сви мисле добро, и нико није само једно или друго. Баш као што се дизајн Ени Симеоне Моралес и Меган Старк Еванс никада нису изјаснили, фотограф Мацео Бисхоп и уредник Роберт Нассау су природни и ненаметљиви. Без обзира да ли је фокус на разговору у колима, слому у ординацији, узбуђењу на кошаркашком терену или личној драми на трибинама, све у филму чини да ликови заблистају — и нема никога ко не.

Предвођен Романом и Меткалфом, са својим непоколебљивим талентом за играње „обичних“ људи, бенд налази у пулсирајућем и нервозном срцу ликова. Нико се с тим не извлачи, и сви науче понешто. Неке лекције су оштре, али ублажене Романовом наклоношћу према ликовима. Најпредвидљивији и најочигледнији у филму је начин на који он даје предност добронамерном Леу и његовој великој, досадној породици са Данијеловим хладним, одсутним и богатим родитељима.

READ  Џенифер Лопез отказује више датума турнеје због лоше продаје карата

Као родом из Форест Хиллса (не из паркова, а свакако не из премиум дела), питам се за наслов филма. Људи из Бруклина би могли рећи да су из Бруклина, али одувек сам познавао људе из Квинса да кажу да су са Јамајке, Мидл Вилиџа, Лонг Ајленд Ситија или Асторије. Романо углавном избегава специфичности локације, иако ће свако ко познаје град препознати општу поставку епа о Русосу. Можда је ова мистерија „негде“ недра, универзална палата ума у ​​Версају: окупите се овде да прославите знаменитости, играјте своју улогу и знајте где припадате – док се једно не појави, а друго не назире.