мај 5, 2024

Beogradska Nedelja

Најновије вести из Србије на енглеском, најновије вести о Косову на енглеском, вести о српској економији, српске пословне вести, вести о српској политици, балканске регионалне вести у …

Рецензија албума Ст. Винцента „Алл Борн Сцреаминг“.

Седми албум који је у то време објавила певачица, текстописац и мулти-инструменталисткиња Ени Кларк, Сент Винсент је испуњен оном врстом висцералних слика које остају са вама дуго након што су њене песме избледеле. Ту је „гладна мала бува“ спремна да зарази ваше „топло тело“, улични предатор који агресију претвара у злокобно обећање, лавабо која постаје црвена, глава која не престаје да бије и сан који завршава у паклу. . „Осећам се као да куцам по писоару“, пева она. Хеј, сви смо били тамо.

Кларкова музика је увек била неустрашиво интимна. (Једна од њених најпознатијих песама, „Нев Иорк“ из 2017., усредсређена је на пољубац спржене земље „Ти си једини мамојеб у граду који може да се носи са мном“.) Ипак, чешће је погађају оштре истине брисањем границе између аутобиографије и обмане, и сакривање њеног имиџа у пажљиво осмишљеним естетским маскама. У свом последњем албуму 2021 татина кућа, користила је глам рок из 1970-их као огледало како би истражила осећања у вези са затвором њеног оца због преваре са хартијама од вредности и других кривичних дела у вези са финансијама. Она се појављује на насловници ЛП-а у плавој перики, као да користи Ворхолову деформацију да се суочи са непријатном личном стварношћу.

Сваки дечак вришти То је више примитивно него концептуално, и то га чини освежавајућом променом међу албумима Ст. Винцента. Многе од песама подсећају на индустријско крвопролиће Нине Инцх Наилс-а, ремек дела готске опере које се испразни са албума Тори Амос из 1998. године. Од хора девојачког хотела, узнемирујући поремећај нирване. Дејв Грол је извео две песме, а неке од албума су снимљене у Елецтрицал Аудио, чикашком студију који води Стив Албини, а међу којима је и Нирвана. У материци. Резултати могу бити потресни: у Брокен Ман-у она глуми „превеликог убицу“, јадног и потпуно опасног, где лукава дисторзија и метални бубњеви појачавају осећај претње. „Рецклесс“ почиње као тужна, напета клавирска балада, при чему Кларк обећава да ће те „растргнути или ћу се заљубити“, а затим експлодира у бесни Резноријанов слајд. „Флеа“ прелази са стиха који намигује у алтернативни рок рефрен, са Кларковом метафоричком бубом која обећава да ће вас осушити када то најмање очекујете.

READ  Тицкетмастер отказао општу продају карата за турнеју "Ерасе" Тејлор Свифт - НБЦ Чикаго

Заједнички

Али ако Сваки дечак вришти То је мрачан албум, није депресиван. Иако Кларкови текстови имају тенденцију да се задубе у простор између повезаности и презира, жеље и гађења (она овај албум назива „поп након куге“), музика никада не звучи мрачно или поражено. Кларк се први пут у каријери продуцирала (радећи са пријатељима бубњарима као што су Грол, Стела Мујзава, Џош Фриз и арт-поп уметница Кејт Ле Бон), и можете осетити прави осећај открића док окреће звучно сочиво, чак и на најтеже, најтеже тренутке у овом запису. „Хелл Ис Хере“ дели разлику између злослутног и транспортног, слично као „Фиве Иеарс“ Дејвида Боувија, који се широко лебди преко уздигнуте бас линије и сложене фигуре гитаре. „Свеетест Фруит” користи испрекидане електро импулсе као позадину за Кларков препознатљиви неповезани блиц гитаре, док нуди текстове који жуде за задовољством као противотров за невољу. На „Тхе Повер'с Оут“ друштвени колапс претвара се у хаотичну слободу у нултој години („Нико нас не може кривити сада када је струја нестала“), док се Кларков глас сјајно протеже преко голих удараљки и елегијског дрона у стилу Брајана Еноа. ескуе. . Са својим реге ритмовима и умирујућом, умирујућом мелодијом, „Со Мани Планетс“ је врста паметног, водећег светског попа за који се њен пријатељ и сарадник Дејвид Бирн често специјализовао, са спарно, уверљиво соло Кларка. „не не не“ Уздржати се.

Она га завршава великом седмоминутном насловном нумером, још једном мелодијом која истовремено делује ослобађајуће и застрашујуће. Песма почиње блиставо и живахно, а затим бледи у амбијенталном етру док се хор Воице оф Год надвија да нас подсети да „сви смо рођени да вриштимо“, претварајући ово резигнирано упозорење у духовну мантру. Затим се нумера поново загрева у жестоко, помахнитало електронско брбљање. То је музика која изазива ужас који сви делимо тиме што смо једноставно живи, а начин на који се боримо је облик сталног рађања који сви делимо. Управо ту истину овај албум истражује и слави много пута, и зашто је то једна од најупечатљивијих музике Ени Кларк до сада.

READ  Творац Билл Лавренце каже да је Реунион 'Сцрубс' неизбежан