март 29, 2024

Beogradska Nedelja

Најновије вести из Србије на енглеском, најновије вести о Косову на енглеском, вести о српској економији, српске пословне вести, вести о српској политици, балканске регионалне вести у …

Стар Варс: Висионс Волуме 2 рецензија

Стар Варс: Висионс Волуме 2 рецензија

Како ТВ емисије из Ратова звезда постају све сложеније, повезујући многе анимиране серије и филмове са сопственим предањем и ликовима, анимирана антологијска серија Ратови звезда: Визије Остаје дашак свежег ваздуха. Девет филмова у другом тому обухватају теме и дух Ратова звезда без терета канона, док истовремено пружају прелепу презентацију за различите стилове студија анимације широм света.

Чак и са својим кратким трајањем од 11-18 минута, свака епизода Ратови звезда: Висионс том 2 чини да се осећа као комплетна, чврста прича – а такође изгледа да би неколико њих лако могло да постане пилот за нову серију. Неки појединачни ликови су толико инспирисани да креатори будућих емисија и прича из Ратова звезда могу бити у искушењу да их врате.

Прва епизода свеске, „Ситх“, је најлепша. Шпански студио Ел Гуири оживљава причу о покајаној Ситу која покушава да се избори са тамом у себи кроз уметност са бујним сликама омекшаним љубичастим, црвеним и наранџастим бојама. Тренутачно је задивљујуће, са позадином њеног брода која изгледа бљутаво у поређењу са њеним живописним радом анимираних боја Форце-а. Његова тематска естетика подсећа на уметничка дела Сабине Рен у Побуњеници из Ратова звезда Али гурнута даље, сјајна визија бившег Сита служи као психолошко бојно поље које пружа моћну алтернативу уобичајеној борби светлосним мачевима.

Прва епизода свеске, „Ситх“, је најлепша.

„Путовање у тамну главу“ такође доноси новину у дуелу Сита против Сита. традиционални џедаји. Тим у Студију Мир, корејском студију иза Легенда о Кори И Тхе Витцхер: Нигхтмаре ВолфИ Они су мајстори покрета у аниме стилу, а ова вештина се појављује у позадинској причи смештеној на врхунцу ратова између Џедаја и Сита. Епизода садржи задивљујући призор – планету са две колосалне статуе које представљају две стране Силе – и злокобног зликовца који користи ланчани бич као свој црвени светлосни мач. То је један од оних кратких филмова који изгледа као почетак нове авантуре, а не само самостална прича.

READ  Тони Хејл говори о раду са Бијонсе на реклами за Веризон Супер Бовл

Том 2 пати од истог проблема као и Том 1 јер изгледа да нема довољно координације између студија да би се избегло преклапање њихових независних прича. Читава трећина епизода се, на пример, фокусира на младе девојке које проналазе менторе да их науче како да користе Силу. Индијски студио 88 Пицтурес направио је сјајан амбијент који поставља Царство као паралелу британском Ражу у „Тхе Бандит оф Голак“, али завршна прича о дечаку који покушава да пронађе сигурно уточиште за своју презаинтригирану сестру комичним рукама Сила се у великој мери ослања на скептични дух Џедаја.У коме треба да се одрекне свих везаности. „Аауова песма“ је традиционалнија прича о вештици коју је уздигао дивно анимирани јужноафрички тригерфиш, дајући осећај да су ликови направљени од филца и конца.

Читава трећина епизода се фокусира на младе девојке које проналазе менторе да их науче како да користе Силу.

Најјачи од три је „Сцреецхер’с Реацх“ из Цартоон Салоона, ирског студија номинованог за Оскара. Тајна Келса И морска песма. Епизода се ослања на њихово богато искуство са причама о пунолетству док се авантуристичка деца сусрећу, а затим преокрећу, натприродно, претварајући концепт путовања јунака Џозефа Кембела на главу до разорног ефекта. Чињеница да је то друга епизода свеске чини да следећа епизода која прати исту тему изгледа веома безбедна у поређењу.

READ  Покажите Путину или изгубите посао: руски диригент Валериј Гергијев дао јавни ултиматум | Валериј Гергијев

Овај том такође улази дубље у политичке аспекте Ратова звезда него у том 1. „У звездама“ користи исту тему геноцида предвођеног Царством и рестаурације домородачких култура приказаних у Андор Дирљива прича о љубави и губитку. Још мрачнији је Тхе Пит, сарадња између Луцасфилма и јапанске Д’АРТ Схтајио која укључује принудни рад, брутална убиства и становнике који очајнички покушавају да учине грађане свесним о зверствима која се врше у њиховом сопственом дворишту. . То је интензивно, узастопно супротстављање ратовима у Вијетнаму и Ираку који су инспирисали филмове Џорџа Лукаса.

Акробатски потези титуларне певачице су изврсно изведени у бљесковима свиле и тканине.

Тема отпора је посебно лепо изведена у „Тхе Спи Данцер“ француског студија Ла Цацхетте, који прати побуњеничку ћелију која делује у позоришту у које посећују Олујници. Акробатски потези титуларне певачице су изврсно изведени у бљесковима свиле и тканине. Иако епизода достиже снажну емоционалну резолуцију, радња на којој Бунтовници раде никада није стварно изведена, због чега се чини да ови ликови заслужују други излет у будућем тому.

Љубитељи најиспричаније приче у првом тому, Татооине Рхапсоди, вероватно ће уживати у слично урнебесној „И’м Иоур Мотхер“ из Волас и Громит Аниматорс Аардман. Најлуђа прича у групи прати младог пилота који се стиди да доведе своју маму на породичне трке, где је тим који треба да победи луксузни дуо мајка-ћерка наоружан својом сопственом малом Звездом смрти. То је посебно леп одмор од драме високих улога у остатку серије.