јул 14, 2024

Beogradska Nedelja

Најновије вести из Србије на енглеском, најновије вести о Косову на енглеском, вести о српској економији, српске пословне вести, вести о српској политици, балканске регионалне вести у …

Хришћански радијски водитељ Дејв Ремзи суочава се са тужбом од 150 милиона долара од слушалаца који кажу да су били преварени од стране компаније за одјављивање времена коју је промовисао.

Хришћански радијски водитељ Дејв Ремзи суочава се са тужбом од 150 милиона долара од слушалаца који кажу да су били преварени од стране компаније за одјављивање времена коју је промовисао.

Дејв Ремзи у својој радио емисији нуди финансијске савете засноване на Библији.Рамсаи Схов/Иоутубе

  • Дејв Ремзи се суочава са тужбом од 150 милиона долара од слушалаца због промоције његове групе за одлазак на временско коришћење.

  • Ред Хине је понудио да привуче купце који плаћају путем уговора о временском заједништву, али то често није чинио.

  • Адвокати кажу да је Рамзију плаћено 30 милиона долара за надоградњу Ред Хеина током шест година.

Хришћански радијски водитељ Дејв Ремзи суочава се са тужбом од 150 милиона долара од 17 слушалаца који тврде да је играо улогу у њиховој превари промовишући компанију која је изашла са тимесхаре.

оделоу априлу против Ремзија и маркетиншке фирме Хаппи Хоур Медиа Гроуп у Окружном суду Западног Вашингтона, тврдили су да је радио водитељ промовисао Тимесхаре Екит на финансијски трошак својих слушалаца.

Тужбу је први пријавио Религион Невс Сервице.

Ремзи пружа финансијске савете милионима слушалаца у својој радио емисији Користећи учења из Библије. Слушаоци ће контактирати, тражећи савет о управљању својим финансијама, да У мају је пар затражио помоћ око дуга од 760.000 долара.

У тужби се наводи да је Ремзију плаћени милиони рекламирањем за тим за наплату временског права, којим управља Ред Хине & Ассоциатес из Киркланда у Вашингтону. Адвокати кажу да је Ремзи добијао 450.000 долара месечно од Ред Хајна за своје услуге, што је укупно износило 30 милиона долара.

Рид Хајн је обећао да ће извући клијенте из уговора о тајмшеру, али често није то учинио, наводи се у тужби.

У 2017. години, тајмшер оператери су покренули успешну правну акцију против компаније. 2021. је то био Ред Хајн наложено да прекине своје обмане, рекао је државни тужилац у Вашингтону Боб Фергусон, и да плати 2,6 милиона долара да се користи за обештећење жртвама. Компанија је након тога престала да послује.

READ  Цена биткоина (БТЦ) пала је на 66.000 долара пошто је раст приноса на трезор привукао интересовање инвеститора

Сваки од 17 тужилаца у априлској тужби каже да су платили хиљаде за услуге тима за тајм-аут након што су слушали Ремзијеве промоције. Кажу да им је често саветовано да преговарају о нагодби са својим тимесхаре-ом, и обично им је било немогуће да контактирају Рида Хајна.

Ремзи је промовисао Ред Хајна између 2015. и 2021. и престао је тек када је компанија престала да му плаћа, наводи се у тужби. За то време, каже се да је примио хиљаде писама од слушалаца који су рекли да нису задовољни услугама компаније.

У периоду када је Ремзи промовисао Ред Хајн, компанија је наводно добила 70 милиона долара хонорара од клијената које јој је радио водитељ упутио.

Адвокати тврде да је, како су се притужбе повећавале, Ремзи постао борбенији у вези са својим везама са компанијом.

„Уместо да призна превару, Ремзи је снимио деветоминутни радио сегмент у којем се обрушио на свакога кога је сматрао одговорним за пустошење Ред Хајна“, наводи се у тужби. Те странке су укључивале компаније за временско дељење и државног тужиоца Вашингтона.

„Ремзи никада није вратио ништа од десетина милиона долара које су му Ред Хеин и Хепи Хоур Медиа Гроуп платили тешко зарађеним новцем својих слушалаца. Уместо тога, Ремзи је изабрао да профитира од новца својих слушалаца“, кажу адвокати.

Рамсеи и Хаппи Хоур Медиа Гроуп нису одмах одговорили на захтеве Инсајдера за коментар, који су упућени ван уобичајеног радног времена. Религион Невс Сервице такође није успео да добије одговоре од Ремзија или Хаппи Хоур-а.

Прочитајте оригинални чланак на Бизнис заинтересован

READ  О'Харе пожар: Запалио се мотор Аирбус А320, одлажући лет Унитед-а 2091 за Сијетл, каже ФАА